Projektoversigt
Projektet involverede opbygning og forfining af en kompleks Integromat-automatisering, der synkroniserede deltagerdata fra Eventbrite til Salesforce. Målet var at identificere eksisterende Kontakter og Leads i Salesforce gennem email (inklusive alias-felter), oprette nye Leads, hvis ingen match blev fundet, og tilføje alle til passende Kampagner.
Omfattende fejlhåndtering, dubleringslogik og tilpasset felttilknytning var påkrævet for at sikre nøjagtighed. Løsningen skulle understøtte både sandbox- og produktionsmiljøer, flere event-ID'er og tillade manuel udførelse.
- jasonrs31
Nøglefunktioner leveret
- Eventbrite deltagerdatasynkronisering med Salesforce
- Dubleringslogik for at undgå dublerede Leads
- Kontakt- og Lead-opslag ved hjælp af email og yderligere alias-felter
- Kampagnemedlemsoprettelse med billettypetilknytning
- Tilpasset navneparsing for nye Leads
- Støtte til flere Eventbrite events via klonede scenarier
- Manuelle og planlagte udførelsestilstande
- Detaljeret logføring og reservevejledning til håndtering af specialtilfælde
Skærmbilleder

Endelig scenariekonfiguration, der viser betinget logik for Lead vs Kontakt flow i Make.com

Moduler i Integromat med konfigureret logik for billetter og kontakt

Integrationspunkt, der viser data overført fra Eventbrite til Salesforce, visualiserer flowsti